پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 666
نویسنده : Alireza

دانلود نرم افزار شبیه سازی دستگاه دی جی برای میکس آهنگ

Virtual DJ Pro 7.3

 

 

دستگاه های میکس آهنگ DJ جزو محبوب ترین ابزارهای آهنگ سازی در دنیا هستند. اما گران قیمت بودن آنها امکان خرید را برای همه علاقمندان به موسیقی فراهم نمیکند. به همین دلیل نرم افزارهایی طراحی شده اند که میتوانند به صورت مجازی تمام امکانات یک دی جی را شبیه سازی کنند.

 

یکی از بهترین نرم افزار های دی جی، نرم افزار Virtual DJ میباشد. این نرم افزار با امکانات فراوان و سادگی محیط استفاده، به شما کمک میکند تا مثل یک دی جی حرفه ای آهنگ ها را میکس کنید.

 

بعد از ترکیب آهنگ ها و ساخت موسیقی نهایی مورد نظر خود، توسط همین نرم افزار میتوانید افکت های حرفه ای به آن بدهید و در نهایت آن را با کیفیت و فرمت مورد نظرتان ذخیره کنید.

ادامه مطلب دانلود کنید

 


 

 


:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر فیلم و صدا , ,



بازدید : 498
نویسنده : Alireza


(دانلود اختصاصی ازbrz)

 

 

 

نرم افزار Pinnacle Studio سالهاست که به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین ابزارهای تدوین فیلم مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار تمام نیازهای شما برای ویرایش فرمت های مختلف تصویری را برآورده میکند. امکانات پیشرفته و حرفه ای این نرم افزار، باعث شده تا بسیاری از استودیو ها و همچنین کاربران خانگی، از آن برای میکس و مونتاژ فیلم های خود استفاده کنند.

 

Pinnacle Studio حقیقتا یک استودیو کامل فیلم سازی است. توسط این نرم افزار میتوانید فیلم های گرفته شده با دوربین دیجیتال خود را به روی کامپیوتر منتقل کرده و ویرایش های مورد نظر خود را انجام دهید. همچنین میتوانید از آن برای ادیت فیلم هایی که از قبل روی کامپیوتر و یا DVD دارید استفاده نمایید.

 

جدیدترین نسخه نرم افزار پیناکل استودیو ، یعنی  Pinnacle Studio Ultimate 16 چند روز پیش منتشر شده و اکنون میتوانید آن را به صورت رایگان از brzدریافت نمایید.

 

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , ویرایشگر فیلم و صدا , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد